Savaitės vinis

Nenusigąsk ir nenusimink! Nes su tavim bus Viešpats, tavo Dievas, kur tik eisi. [Joz 1,9]


3 komentarai:

Lina rašė...

Man nerealiai patiko praeitą penktadienį, lb daug naujo sužinojau :) ir anksčiau man šitas filmas patiko, bet turbūt neįstengiau taip giliai įžvelgti jo prasmės :)

mazoji:)drauge rašė...

"žiedų valdovo - Žiedo brolijos" antra dalis iš tiesų atskleidė daug tiesos apie mūsų gyvenimą žemėje..iškėlė tuos klausimus, kuriuos sau užsiduodame savo gyvenimo kryžkelėse: kodėl aš čia, o ne ten?..kodėl tai nutiko man?..kodėl aš turiu tai daryti?..ar gali tai mane aplenkti?..aš tik noriu būti Dievo pavėsy..laikas, kuris mums duotas, moko įveikti tam tikras kliūtis, kurių galbūt kitu metu neįveiktume, tai skirta tik tau, nes tu gali..niekas kitas negali..

Lina rašė...

Grazu :)